Samorząd Miasta i Gminy Gąbin już po raz kolejny zrealizował projekt w zakresie usuwania azbestu z terenu miasta i gminy, na który w bieżącym roku pozyskał dotację w kwocie 27 719,31 zł z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Celem ogólnopolskiego programu jest wyeliminowanie z terenu województwa mazowieckiego wyrobów zawierających azbest zgodnie z gminnym programem „Usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Gąbin na lata 2008 – 2032” oraz wyeliminowanie negatywnych skutków zdrowotnych oddziaływania azbestu na mieszkańców.
Zakres czynności obejmował:
Efekt ekologiczny, to: ilość odpadów azbestowych przeznaczonych do odbioru i unieszkodliwienia, planowana – 124,35 Mg.
Koszt całkowity zadania wyniósł: 39 599,01 zł. Wykonawcą zadania była firma P.H.U. US-KOM Robert Kołodziejski z Gostynina.
Zadanie pn.: "Usuwania i unieszkodliwianie azbestu na terenie Miasta i Gminy Gąbin” dofinansowano przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w formie dotacji, w kwocie 27 719,31 zł”.
źródło: UMiG Gąbin
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz