18 lipca w siedzibie Związku Gmin Regionu Płockiego odbyło się uroczyste podpisanie umowy z wykonawcą zadania pn. „Zakup niskoemisyjnego taboru na potrzeby transportu publicznego dla Gmin członków Związku Gmin Regionu Płockiego”. Przedmiotem realizacji projektu jest zakup 8 sztuk fabrycznie nowych, niskoemisyjnych autobusów spełniających minimum normę EURO VI. Trzy z nich trafią do Miasta i Gminy Gąbin (jeden w wersji MAXI i dwa MIDI).
ZGRP w pierwszej pilotażowej edycji wniosków o dofinasowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych pozyskał dofinasowanie w wysokości 4 510 670,70 zł co stanowi 85% wartości projektu. W wyniku rozstrzygniętego w dniu 11.07.2022 r. przetargu wykonawcą zadania została firma BUS TRANS TECHNIK Sp. z o. o. z Warszawy, całkowita wartość zadania wynosi 5 306 671,41 zł.
Związek Gmin Regionu Płockiego zakupione pojazdy przekaże Gminom uczestniczącym w projekcie.Autobusy będą służyły do obsługi mieszkańców Gmin – Członków Gmin Regionu Płockiego mieszczącej się w zakresie usług komunalnych, wynikających z zadań statutowych gmin, umożliwiających mieszkańcom uczestnictwo w sprawach publicznych, w tym związanych z rozwojem kultury, rekreacji i sportu oraz przewozem osób niepełnosprawnych i dowozem dzieci do szkół itp.
źródło: UMiG Gąbin
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz