Burmistrz Miasta i Gminy Gąbin przekazuje informacje mieszkańcom, którzy złożyli wnioski do uczestnictwa w programie „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag” finansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie Zbiórka odbędzie się 23 czerwca.
Podczas akcji będzie możliwość:
Będą przyjmowane odpady prawidłowo posortowane. Dodatkowo przypominamy, iż prawidłowe przygotowanie odpadów m.in polega na:
Duże ilości ziemi w odpadach z folii podnoszą ich wagę i w konsekwencji negatywnie wpływają na ogólną masę odpadów zakwalifikowaną do odbioru w ramach dotacji Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ograniczając dostęp do programu pozostałym uczestnikom.
Załadunek odpadów będzie odbywał się zgodnie z rodzajem kontenera lub samochodu, stosując się do poleceń obsługi odbierającej odpady.
W celu umożliwienia uczestnikom programu odpowiedniego przygotowania odpadów do odbioru ustala się, że harmonogram odbioru w Mieście i Gminie Gąbin będzie realizowany w dniu 23 czerwca 2022 w godzinach od 9 do 15 w Gąbinie przy Zakładzie Gospodarki Komunalnej.
Należy posiadać ze sobą dowód osobisty w celu spisania protokołu oraz dokumentów (zaświadczeń, decyzji) o otrzymanej pomocy de minimis (pomoc de minimis w rolnictwie lub pomoc de minimis w rybołówstwie), w okresie bieżącego roku kalendarzowego oraz dwóch lat poprzedzających rok bieżący pomoc została udzielona.
UWAGA !!!
Nie będzie odbierana folia nieposegregowana, ponieważ kwalifikuje się ona do odpadów zmieszanych, które nie są objęte programem. Takie odpady właściciele gospodarstw rolnych będą zmuszeni wywieźć na własny koszt.
Kontakt: Szczegółowe informacje można uzyskać w pokoju nr 2 Urzędu Miasta i Gminy w Gąbinie oraz telefonicznie: 24 267 41 61 orazBiuro Związku Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock tel: 24 366 03 00
źródło: UMiG Gąbin
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz